ONLINE

DOKTOR TAKVİMİ
RANDEVU
Mezoterapi

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin tek başlarına ya da genellikle karışım halinde derinin orta tabakasına mikroenjeksiyon ile uygulanması tekniğidir.
Mezoterapi dünya genelinde cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır. Mezoterapi cilt altındaki kolajen ve elastin gibi yapıları uyararak etkisini gösterir.
Bu şekilde o bölgedeki kan dolaşımı, lenfatik dolaşım ve immün cevap düzenlenir.

Yaşın ilerlemesi ile birlikte sadece yüz bölgesinde değil, vücudun hemen her yerinde cilt sarkmaları da meydana gelmeye başlar.
Yaşı en çok gösteren ise yüz,boyun ve dekolte bölgesinde meydana gelen sarkmalardır.
Gençlik aşısı uygulaması sadece yüzde değil, boyunda ve dekoltede de etkisini oraya koyar.
Boyun ve dekoltede gerginleşme ve gençleşme ile birlikte cildin daha sağlıklı görünmesini de sağlar.
Boyun ve dekolte mezoterapisi, hyaluronik asit, vitaminler, antioksidanlar, mineraller ve aminoasitlerden oluşan karışımın cilt altına minik iğnelerle enjekte edilmesine dayanan etkili bir tedavi yöntemidir. Cildin elastikiyeti artarak sarkmalar azalır. Bu faydalı maddelerin direk cilde verilmesi ve cildin uyarılması kollajen ve elastin üretimini arttırır, ciltte nemlenme olur ve cilt yenilenir.

Diğer Hizmetlerimiz

BTL Emsculpt