ONLINE

DOKTOR TAKVİMİ
RANDEVU
Ozon Terapi

Ozon için çok eski tarihlerde Yunanca “Tanrının Nefesi(ozein) ” ismi verilmiştir.
Fırtına sonrası havanın hoş kokusunu veren ve insanı zindeleştiren, zengin oksijen diye de anılan şifa kaynağıdır.

Ozon Terapinin Faydaları Nelerdir?

● Bağışıklık sistemini güçlendirmesi ile özellikle geçiş dönemlerinde ve kışın görülen grip, nezle gibi üst solunumyolları enfeksiyonlarına karşı vücutta direnç artışı sağlamaktadır.

● Covid-19 gibi viral hastaliklara karsi korunma sağlar

● Yaşlanma karşıtı bir uygulamadır.

● Bel ve boyun fıtıklarında, eklem kireçlenmelerinde, omuz ağrılarında ve romatizmal ağrılarda ozon terapisinin etkisinden faydalanılmaktadır.

● Hücrelerin oksijen miktarını arttırması sayesinde kalori ve yağ yakımını destekler, metabolizmanın hızlı bir biçimde çalışmasına ve kilo vermeye yardımcı olur.

● Stresli ve yoğun iş temposuna nedeniyle yaşanan kronik yorgunluk, halsizlik, isteksizlik gibi durumlar karşısında zihinsel ve bedensel olarak yenilik hissi uyandırır, vücudu harekete geçirir.

● Damar hastalıklarının tedavisinde dolaşımı canlandıran etkisiyle vücudun ihtiyaç duyduğu bölgelerine yeterli oranda kanın gitmesine yardımcı olur.

● Yaşlanmaya bağlı olarak meydana gelen göz hastalıklarında retinada ve optik sinirlerde oluşan hasarlara karşı destekleyici etki görür.

●Vücudun kendi kendini iyileştirme mekanizmasını güçlendirir.

● Ciltte mantar, yanık ve enfekte lezyonlarda uygulanan bir terapi yöntemidir.

● Özellikle genital uçuklar, ayak mantarları, bakteriyel enfeksiyonlar üzerinde etki etmektedir.

● Anti-kanserojen etkisiyle genellikle oksijensiz ortamda üreyen kanser hücrelerine karşı tercih edilen bir uygulamadır.

Diğer Hizmetlerimiz

BTL Emsculpt